خبرsaf

متن عاشقانه SAF , عکس باحال , عکس جدید , عکس سعید فریدون , عکس خفن , بدو عکس , متن اهنگsaf , عکس , عکس جالب , عکس بروز , عکس خنده دار , عکس طنز , عکس منظره , عکس دیدنی , پیام تسلیت ,

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 40
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 40
بازدید ماه : 143
بازدید کل : 5647
تعداد مطالب : 214
تعداد نظرات : 123
تعداد آنلاین : 1



Saeid Alizade

‎Create Your Badge‎ href="http://cooltext.com">MAZDAB.IR
SAF LOVE رنگ کینگ

استخاره آنلاین با قرآن کریم
استخاره آنلاین با قرآن کریم



کد موزیک



مرجع کد آهنگ برای وبلاگ

کد همین آهنگ


فور یو چت


RSS

باحال ترینها در مزداب
باحال ترینهافقط در مزداب

پنج شنبه 27 فروردين 1394

خبرsaf

 

کد مطلب: 42617
اخبار استان
اخبار شهرستانها
بیرجند
اجتماعی
تاریخ انتشار: 1393/12/20 - 01:21
دهیار روستاهای مزداب، نقنج و آسو:
کم آب شدن قنات، فلزی بودن خط انتقال آب و نبود روحانی در خانه عالم از مهم‌ترین مشکلات این روستاها است

دهیار روستاهای نقنج، آسو و مزداب گفت: کم آب شدن قنات، فلزی بودن خط انتقال آب و نبود روحانی در خانه عالم از مهم‌ترین مشکلات این روستاها است.
به گزارش خبرنگار خاورستان، محمدی، دهیار روستای نقنج، آسو و مزداب در مراسم دهگردشی جمعی از مسئولین از این روستاها اظهار کرد: با عنایت به وجود خشکسالی ها طی چند سال اخیر، اکثر قنات های روستاهای مذکور با مشکل کم آبی مواجه گردیده اند که می بایست جهت امر مهم کشاورزی روستاها، چاره ای اندیشیده شود.
وی با بیان این که به لحاظ کوهستانی بودن منطقه، امکان حفر چاه فاضلاب وجود ندارد، افزود: اهالی این روستاها در رابطه با این موضوع، با مشکلات زیادی مواجه هستند و از طرفی دیگر آماده مشارکت جهت انتقال فاضلاب به این روستا هستند.
دهیارروستاهای نقنج، آسو و مزداب یادآور شد: در روستای نقنج، قطعی آب در فصل بهار و تابستان به وفور دیده می شود و اهالی روستا با مشکلات زیادی در این زمینه، دست و پنجه نرم می کنند.
محمدی اضافه کرد: خط انتقال آب شرب روستا فلزی بوده و در صورت ماندن آب در لوله، به همراه آب زنگ آهن نیز در آن دیده می شود که می بایست خط انتقال آب روستا تعویض شود.
وی روستای نقنج را طبق آخرین سرشماری، دارای 121 خانوار و 363 نفر جمعیت دانسته و بیان کرد: این روستا فاقد دفتر ICT روستایی و پست بانک است و طبق پیگیری های انجام شده، کد دفتر پست بانک اخذ شده اما متاسفانه تاکنون راه اندازی نشده است.
دهیارروستاهای نقنج، آسو و مزداب در رابطه با روستای آسو نیز گفت :این روستا در 74 کیلومتری شمال شرق شهرستان بیرجند واقع شده و دارای 183 خانوار و 589 نفر جمعیت است.
محمدی در بحث مشکلات این روستا یادآور شد: خانه عالم در این روستا و روستای مزداب احداث شده ولی روحانی مستقر وجود ندارد.
وی تخصیص اعتبار جهت ادامه سنگفرش در بافت قدیم روستا، ایمن سازی جاده آسفالته روستا از دو راهی خنگ به طرف روستا، تامین فضای ورزشی مناسب، راه اندازی شبکه های دیجیتال سیما،گاز رسانی به روستا و غیره را از مهمترین خواسته های مردم عنوان کرد.
دهیار روستاهای نقنج، آسو و مزداب در رابطه با روستای مزداب نیز گفت: تعدادی از موارد عنوان شده، خواسته مردم این روستا نیز به حساب می آید.
محمدی اضافه کرد: با توجه به نزدیکی روستای مزداب به خط انتقال گاز طبیعی، درخواست بنده از مسئولین آن است که در این زمینه تمهیداتی اندیشیده شود.
وی الحاق قسمتی از غرب روستا به طرح هادی به منظور احداث مسکن را یکی دیگر از درخواست های مردم در این زمینه عنوان کرد.
صفوی، رئیس آب و فاضلاب روستایی در این مراسم بیان کرد: در بحث آبرسانی سیار، در سال جاری به تعداد 92 روستای استان، کار آبرسانی انجام شده است.
وی تعداد جمعیت روستاهای استان که در سال 93 به آن ها آبرسانی صورت پذیرفته را بین 10 تا 200 خانوار عنوان کرد و اظهار داشت: در سال جاری، ماهیانه به طور متوسط حجم آب رسانده شده به روستاها، 4 هزار و 500 کیلومتر بوده است.
رئیس آبفای روستایی بیرجند کار آبرسانی به روستاها را با تعداد 5 تانکر و با کمک بسیج سازندگی عنوان کرد و یادآورشد: بسته به جمعیت روستاها، به طور متوسط آبرسانی برای هر خانواده در ماه، 50 لیتر آب بوده است.
منبع: havarestan.ir/news/42617 



نظرات شما عزیزان:

رحیم
ساعت15:16---28 فروردين 1394
سلام. هر کسی این مطلب رو بخونه به کمبود دهیار پی می بره.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: عکسهای مزداب، ،
:: برچسب‌ها: اخبارsaf,



نوشته شده توسط سعید علیزاده در ساعت 12:49

با سلام و خوش آمد گویی به شما دوست عزیز بنده سعید علیزاده در تاریخ13خرداد 1374در روستای مزداب(یکی از بزرگترین روستاهای بیرجند)متولد شدم و هم اکنون در زاهدان زندگی میکنم هدفم از ساختن و اداره کردن این وبسایت ایجاد جو صمیمی و دوستانه بین خودمونه و البته هدف بزرگم هم شناسوندن روستای توریستی مزداب به ایرانیان عزیزه شما میتونید با پییشنهادها وانتقاداتتون منو در این امر همراهی کنین با تشکر از صبوری که به خرج دادین ممنون خیلی دوستون دارم جهت تماس با من بهMAZDABMA@GMAIL.COMایمیل بزنین LINE ID:SAEIDTAK74
ایمیل مدیر : saeidtak95@gmail.com


lovebaran
فرشگاه اینترنتی مزدابیها1

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان باحال ترینها در مزداب و آدرس mazdab.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






صفحه نخست | پست الکترونیک | آرشیو مطالب | لينك آر اس اس | عناوین مطالب وبلاگ | تم دیزاینر

.:: Design Theme By : wWw.Theme-Designer.Com ::.